FANDOM

32
Wieczysta - Kurdwanów
32(trasa)
ostatnia trasa trzydziestki dwójki
Długość linii: b.d.
Czas przejazdu: b.d.
Przystanki: 20
Kursuje: co 20 minut
Tabor: Konstal 105Na
32 - historyczna linia tramwajowa zwykła. Na ostatniej trasie kursowała z Wieczystej do Kurdwanowa. Kursowała co 20 minut i była obsługiwana wyłącznie przez składy Konstal 105Na. Została uruchomiona 29 października 2005 roku po reorganizacji linii na Kurdwanowie, początkowo kursując na trasie Cmentarz Rakowicki - Kurdwanów. Na takiej trasie kursowała do 18 czerwca 2006 r. 19 czerwca tegoż roku ją zawieszono ze względu na remont ul. Lubicz i Rakowickiej. Powróciła na trasę 1 września 2006 roku, na zmienionej trasie do Wieczystej. Ze względu na przygotowania do remontu Ronda Mogilskiego, w dniach 8-14 października linia została ponownie zawieszona. Po wznowieniu kursowania, gdy rozpoczęła się przebudowa Ronda Mogilskiego linia zjeżdżała z ul. Mogilskiej na Al. Powstania Warszawskiego tymczasowym torem obok przebudowywanego ronda. Została zlikwidowana 12 grudnia 2008 wraz z uruchomieniem linii nr 50, choć w praktyce zawieszono jej kursowanie z dniem 31 sierpnia 2007 i potem już nie wróciła na tory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki